Jag går sönder, jag faller långsamt sönder till bitar.

Kommentarer
Postat av: stephanie.

men du vet vart du har mig.om du behöver något!

du är en bra tjej,och stark!du klarar detta. jag finns alltid här bredvid dig, och kommer hjälpa dig!okej?alltid!

2011-01-13 @ 21:31:19
Postat av: malin göransson

Egentligen behöver jag inte skriva detta, för du vet att jag alltid finns. Och att jag inte är mer än ett samtal bort. Men jag kan ju aldrig säga de för många gånger. Jag älskar dej, och vet att du är så himla stark. Oavsett vad så finns jag vid din sida! Puss

2011-01-13 @ 22:54:11
URL: http://ccmg.devote.se
Postat av: Patricia(Syster)

ÄLSKAR DIG.

2011-01-14 @ 17:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0