STAN & MATCH





Kunde inte bestämma mig för vilken bild, hehe..


Hej! Jag och hanna åkte in till stan, gick en runda där i det härliga vädret. Jag köpte en frapino som jag inte har druckit sen i somras, supergott men superkallt hehe. Btw, jag ska börja spela fotboll igen, ska på provträning. Oh, gud vad jag älskar fotboll. Känslan när man går ut på planen, obeskrivlig!! Är helt enkelt inte redo att ge upp det än. Hur som helst, efter vi hade gått en timme ungefär så märkte vi att klockan var 2 då vi fick snabba oss som fan och bussen gick inte förrän en halvtimme så vi kom försent till bandymatchen vi skulle se, men det gjorde inte så mycket för fick träffa underbara vänner ändå. Efter ett bra tag så stack jag hem och nu sitter jag här i min ensamhet. Ingen aning om vad jag ska göra ikväll! Får se vad det blir, drar kanske in till mamma för hon ville det. Vi får helt enkelt se! Puss.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tack för en mysig dag i stan även om det blev helt stressigt i slutet haha :(

2011-02-13 @ 18:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0