SORRY & NEW IN





Hej! För det första, förlåt för uppdateringen. Men har varit hos min mamma sen i tisdags när jag gick hem från skolan ni vet? När jag kom till mamma så hade hon handlat ny foundation och ett par haremsbyxor till mig, jag har världens bästa och finaste mamma! Byxorna är inte jättefina men dom kostade 80 kronor på Monki, det blir säkert bra om man matchar det med något snyggt. Och jag mår fortfarande inte så jättebra, har ont i halsen, huvudet och är hängig. Har även varit på sjukhuset som jag var förra veckan också med mitt....... Men jag tror jag ska pallra mig upp till skolan imorgon ändå. Imorgonkväll ska jag kolla innebandymatch med Simon. Han kommer till mig och sen går vi dit tillsammans. Även världens finaste vän, jag är så tacksam! Vi hörs senare. Hugs ♥

Kommentarer
Postat av: -

vilken simon är det du snackar om egentligen? :-)

2011-02-10 @ 21:20:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0