OUTFIT OF THE DAY


Såhär ser dagens outfit ut!

Min dag. Gick i skolan först till 2. Skulle egentligen äta på resturang med vänner men det blev tyvärr inte av. Istället drog jag, hanna, evelina, hanna och josefin till sporthallen och kollade bandymatch! Träffade massa vänner, fick även snackat lite med emilia, träffade min bästavän simon (fan vad jag älskar dig). Efter matchen så drog jag, evelina, hanna, hanna, josefin, viktor, robin och oggie till evelina och spelade "virrpanna", skitballt! Sen hämtade William och min bror mig och nu har jag precis kommit hem. Imorgon så ska jag till stan med ebba! Mysigt. Vi hörs imorgon för nu ska jag fan sova. Hugs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0