LITE "INFO" OM MIG


Jag har inget smink alls på denna bilden.

* Jag älskar bröllop, tycker det är helt underbart och jag vill absolut gita mig någon underbar dag. Och jag vill inte att det ska vara i en kyrka utan utomlands på stranden. 

* Jag har aldrig någonsin varit kär, men jag vill inget hellre än bli det. Men jag tänker vara singel till den "rätte" kommer. 

* Jag har svårt att släppa in människor i mitt liv.

* Jag har alltid velat ha ett "fadderbarn" utomlands, ni vet vad jag menar va?

* Jag använder allt för mycket smink när jag egentligen inte behöver det, men vet ni varför? För jag har väldigt dåligt självförtroende, jag vågar inte. Jag vill egentligen inte ha så mycket smink, absolut inte. Det ser inte naturligt eller fräscht ut överhuvudtaget. 

* Jag har världens konstigaste humor. Jag skrattar åt allting, det kan jag lova er. Jag är en väldigt glad tjej men jag har riktigt lätt för att bli sur!! 

* Jag har väldigt svårt att säga nej till folk. Min pappa säger alltid "Rebecca, du måste lära dig att säga nej". 

* Jag tycker inte om folk som glor på en, om någon gör det så kan jag säga till dom eller så dödar jag dom med min blick haha. 

* Jag har en massa saker jag säger att jag ska göra men tar inte tag i det. 

* Efter gymnasiet så vill jag flytta utomlands, jag vill absolut lämna Sverige. Men jag har ingen aning om vart det skulle bli isåfall. 

* Jag gråter till alla filmer. Och när jag kollar film (även ensam) så säger jag alltid saker som "MEN FÖRFAN, SPRING EFTER HENNE DÅ!", "Gå inte in där... Åh fan också.." osv.... 

* Jag har väldigt svårt i skolan men jag kämpar på! 

* Jag har jättelätt att bli röd i huvudet, eller det har förbättrats nu men innan var det hemskt.

* Shoppa är något utav det bästa jag vet. 

* Jag umgås hellre med killvänner än tjejvänner, har varit så sedan jag var liten. 

* Jag har alltid velat ha "den här killstilen", så jädrans awesome!!


* Eminem, lil wayne, bow wow, snoop dogg, 50-cent, 2-pac är dom jag lyssnar mest på!!

* Jag är galeeeen i bilar!


Så, det var lite fakta om mig. Kanske ska skriva lite mer en annan dag, eller vad säger ni? Vi hörs snart, kram.

Kommentarer
Postat av: elsa

aha okej! :) Jaha vad synd, den var så fin! Haha säg till om du tröttnar på den ;D

2011-02-26 @ 21:49:07
URL: http://elsanodler.blogg.se/
Postat av: julia

härligt! :D

2011-02-26 @ 22:05:06
URL: http://juliaamandahorvath.blogg.se/
Postat av: linnea

Hej vackra kvinna,

Ja, du använder för mycket smink, enligt mig, the no-make-up girl, och du är så sjukt vacker! DU BEHÖVER INTE DET!

Om det känns svårt att sluta(eh, tänk inte drogproblem nu bara ;D) så tänk på att t.ex jag, Sanna och Josefin F inte sminkar oss, min orsak, jag tycker att jag är vacker utan. Våga tycka det Becky, våga tyck att du är vacker.



love!

2011-02-27 @ 19:54:48
URL: http://itsleobiatch.blogg.se/
Postat av: Anonym

du behöver inte så mycket smink.

du är lätt den snyggaste jag sett ändå haha

2011-02-28 @ 17:04:55
Postat av: sofia

du sa att du har lätt att bli röd i huvudet men att det har blivit bättre nu. Hur har du gjort för att inte bli så röd?

för det är också ett stort problem som jag har stått ut med läänge nu! :(

super tacksam för svar!

2011-02-28 @ 18:33:25
Postat av: din bäästavän

hahaha fyfan vad alla påstående stämmer in på dig, hahaha och du vet att jag älskar dig för den du är!! Glöm inte lägga upp de gamla bilderna i del två så jag kan skriva om de på min blogg, min fina vän, lavio!<3

2011-02-28 @ 21:21:22
URL: http://brunettjosefin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0