Jag älskar dig, Lillasyster

Heeej allihopa! Ville bara kolla in och berätta hur mycket Rebecca betyder för mig. Egentligen finns det inte tillräckligt med ord som kan förklara hur mycket jag älskar henne, och hur stor del hon är utav mitt liv. Du är en helt fantastisk och underbar person och det är något du aldrig får glömma bort. Visst bråkar vi en hel del ibland, Men det hör på något sätt till när man är syskon. Det som är så himla skönt är fast vi bråkar så vet jag alltid vart jag har dig, Alltid. Du finns där alltid för mig när jag behöver prata, och likaså gör jag för dig. Syskon är något av deet finaste som finns(Glöm aldrig bort det). Vi har alltid lika roligt tillsammans, men en sak är säker, Du är inte nooormal men det älskar jag med dig! Jag älskar din personlighet och att du alltid bryr dig om och är omtänksam mot alla runt omkring dig. Du är underbar underbar undeeerbar!!! Vill aldrig förlora dig. Du är världens bästa lillasyster, och jag älskar dig med hela hjärtat.

När din väg är lång och du är trött
men du måste ändå gå
och när skuggorna börjar växa och få liv
och när natten skrämmer så
är jag bredvid dig och jag följer varje steg du tar
och hos dig stannar jag kvar

så se på mig en hamn i stormen
som en våg som fötts att bära dig

så se på mig när ljuset blir till mörker
är jag där och aldrig lämnar jag dig



Älskaaar dig!

Kommentarer
Postat av: Rebecca Sveberg.

Jag älskar dig, världens finaste storasyster!! Kan inte säga mer än detsamma. Mitt hjärta

2011-02-21 @ 15:34:41
URL: http://rebeccasveberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0