GODMORGON



Ni ser vem detta är va? Det är Tyra, tror jag iallafall! :D

Godmorgon! Ska försöka bli bättre nu, kan dock inte lova någonting. Hur som helst, godmorgon. Jag vaknade precis av att mina hundar skällde åhhhh och jag är en sådan människa som verkligen inte kan somna om på typ helger, lov och sånt men när det är skola så kan jag? Haha. Iallafall, idag så ska jag och en massa vänner till Laserdome, ni vet vad det är va? Om inte, så orkar jag inte förklara haha. Men vi ska iallafall vara där vid 1 så vi måste sticka hemifrån vid klockan halv 12 ungefär. Kommer bli superball och det är ju så underbart väder ute så solbrillorna får nog hänga på idag, eller nej, vi ska ju iförsig vara inomhus! Vi hörs senare. Puss


Kommentarer
Postat av: LACEEQUEEN

Hej sötnos!



Det ska bli superkul om du går in min blogg och anmälar dig i tävlingen genom att skriva bara " jag är med" i inlägget.

Länk finns här under:

http://www.nattstad.se/LaceeQueen?id=1394443



Om du gillar inte sådana tävlingar, då ber jag om ursäkt för stör jag.



lycka till/kram

2011-02-25 @ 11:34:11
URL: http://nattstad.se/laceequeen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0