JAG HAR VÄRLDENS BÄSTA MAMMA






Har precis kommit hem till pappa från min mamma, har ätit god middag hos mamma, kollat film och haft det jättemysigt med henne och mina syskon. Nu ska jag lägga mig, skola imorgon och jag är jättetrött! Kram.

Förresten, så vill jag att ni ska veta att jag har världens bästa mamma. Jag känner ingen som är så bra vän med sin mamma som jag är med min. Många av mina vänner säger det också, att jag och min mamma är så himla bra vänner. Jag har väldigt många riktigt bra vänner, bästisar. Men min allraaa bästavän är min mamma! Ni får tycka det är töntigt, löjligt eller vad ni vill. Men så är det iallafall, om jag förlorar henne vet jag inte vad jag gör!!!! ♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: frida

snygg du är ! :)

2010-10-11 @ 19:47:59
URL: http://fridanyqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0