LANDSKRONA LÄGER

Bild från Landskrona lägert (kvällspostens bild) Linnea till vänster, jag i mitten, Frida till höger:


YEAH! TIVOLI I DANMARK:

Hey! Jag har inte kunnat uppdatera, för jag har varit på skånelags uttagning (spelat fotboll, för dom som inte förstår det... ;) Hur som helst. Det gick inte så bra, för jag skadade mig ganska ordentligt! Lång historia..... :( Iaf så ska jag till stranden imorgon med min bästavän och på onsdag så ska jag på tivoli i Danmark med mina tjejer! Underbart. Älskar dig bästavän.... Vi hörs senare! Ha det gött♥

Kommentarer
Postat av: evelina hansson

Älskar dig så jäkla mycket bästavän!!

2010-06-22 @ 08:43:36
URL: http://evelinaahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0