AWESOME DAG


Bild: Hanna, jag och Evelina! Hahaha

Har haft en AWESOME dag! Tack för dagen bästavän och Hanna. Helt underbar dag. Då kommer vi till "Demonen" jag vågade först inte åka så att jag åkte istället sagotunneln 2 gånger, hahahaha!! Sagotunneln var mer romantisk än kärlekstunneln. Tro mig eller ej men tre tjejer satt och SKREK i kärlekstunneln av skräck. Vilka tror ni det var? Var det inte de tre vännerna utan Jerry? Jominsam! När Evelina och Hanna var på väg upp, skrek Evelina: HANNA JAG ÅNGRAR MIG!! Hanna bara skrattade.. När dom väl började åka skrek Evelina och skrattade så sjukt mycket. När dom kom ner ville hon bara åka mer. Men nu hängde jag på och vi åkte minst 10 gånger om inte mer. Nej fyfan vilken rolig dag det har varit. Vi stack hemifrån runt 10 och kommer hem 8 på kvällen. Sjukt! Men massa skratt och många liknande kommentarer som: Detta var dagens bästa! (Ni kan verkligen inte förstå!) Ikväll ska jag ta det lugnt och sådant och dricka älskade Ripper Monster som min älskade bror har köpt till mig. Ha det gitt♥


Kommentarer
Postat av: evelina hansson

Jadåå, gör du så! Älskar dig meeeeed! :D

2010-06-24 @ 10:32:20
URL: http://evelinaahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0