MITT HÅR ÄR GRÅTT





Hahaha! Jag tog förmycket silverschampo :( Så trög. Aja bättre grått än gult eller vad säger ni? ;)


Hur som helst. Nu är jag hemma hos pappa igen men saknar redan min älskade mamma. Hehe! Idag har jag varit på födelsedagskalas för min mormor som fyller 64. Helt sjuk och synd dag för henne. Hennes moster som är runt 80 år fick typ en "stroke" och mormor fick ringa ambulansen och hon satt där och väntade på henne medans hon röntgades och sånt.. Och massa andra sjuka grejer kan jag lova er!!!! Vid åtta tiden stack jag hem och fixade mig sen kom min bästis Simon och hämtade mig och sen körde vi till Hököpinge till Jonas för att kolla VM-matchen. Spanien vann tyvärr mot Tyskland :( Jag som hoppades på Tyskland. Underbar kväll med en massa vänner! Imorgon blir det stranden med Evelina (Min bästavän), Natalia, kanske Simon, Fredde och Stoffe. Får inviga min nya bikini hihi. Nu tycker jag att jag har skrivit väldigt mycket, haha. Vi hörs senare för nu ska jag fortsätta äta mina Pringeeeeeeels. Kram♥

Kommentarer
Postat av: evelina hansson

Älskar och saknar dig min bästavän!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-07-08 @ 09:27:13
URL: http://evelinaahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0