SVAR




Jag och några kompisar klickade oss in på din blogg, och fan vad du är lik isabelle strömberg! jättesöt tjej är du och superbra blogg. pussar
Svar: Hehe. Jag får alltid höra att jag är jättelik Isabelle Strömberg. Men jag tar det som en komplimang. Vad kul att ni tycker om min blogg! Puss på er. ♥ Isabelles blogg hittar ni HÄR

Btw, jag sitter hemma hos min mamma nu. Ska snart börja fixa mig och hämta min hund. Har varit här sen i måndags, därför har jag inte uppdaterat. Fast jag ska hem till papï idag, han hämtar mig när han slutar. Imorgon är det nyår, helt sjukt ju vad tiden går! Jag har inte hittat någon nyårsklänning så jag får ta någon jag har hemma, tråkigt. Nu måste jag fixa mig, ska hämta min älskling (min hund..) hos mormor och morfar snart! Puss på er. Vi hörs när jag kommer hem.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad heter hennes blogg?

2010-12-31 @ 01:07:48
Postat av: Anonym

haha, det är iaf inte isabelle strömberg på bilderna för hon har piercing på andra sidan :D

2011-01-05 @ 01:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0