SVAR -FRÅGESTUND

Varför smajlar du så fult på din header? hade kunnat läsa din blogg om jag inte blivit rädd varje gång jag ser headern dyka upp!
Svar: Men läs inte min blogg då om du nu har sånt jävla problem med den. :)

Vad tycker du om mig? :D (evelina)
Svar: Hehe... Min fina bästavän! Jag älskar dig otroligt mycket. Du är en helt underbar vän och jag vet inte vad jag skulle gjort utan dig. När jag umgås med dig så skrattar jag alltid, vi har aldrig bråkat. Kanske blivit smått irriterade på varandra, men aldrig bråkat riktigt. Vilket jag älskar! Vi börjar
skratta lite smått åt något jättetöntigt, och sen slutar det med att vi ligger ner på golvet och skrattar sönder med kramp i magen! Du är helt fantastisk.

Vad gör du med ditt hår och vilken plattång använder du, är den bra?

Svar: Jag gör faktiskt inget speciellt med mitt hår. Jag plattar mitt hår varje dag bara och sprejar det med lite hårsprej. Här är en bild på min plattång:

Vilket är ditt favofitklädesplagg?
Svar: Just nu är det min pälsväst! Älskar den. Har tyvärr ingen bild på den.

Vilket är det längsta förhållandet du har haft och hur länge varade det?
Svar: Jag har aldrig haft ett seriöst förhållande direkt och jag har aldrig varit kär i någon. Men jag hade ett förhållande förra året och det varade i två månader.

brist på fråga... men varför är du typ alltis så jävla upptagen? :(
Svar: Haha Joanna stumpan. Upptagen? Jadu. Jag har mycket med skolan, väldigt mycket och när jag inte har med skolan att göra så tränar jag.

hur mycket äslakr du mig på en skala ett till tiotusen ?!?!?!?!??!?!?!?

Svar: Mogge världsbäst! 10 000 såklart?!!!!!!!

hmmm..... typ hur många gånger om dagen bajsar du ?! :(
Svar: Ungefär lika mycket som jag älskar dig!

kan du lägga upp en bild på dig själv när du har lockigt hår? =)

Svar: Hade jag gärna kunna men jag har ingen på denna datan just nu. Men letar upp en senare!

hur lång är du?
Svar: Jag vet faktiskt inte. Haha! Men ungefär... 1.58 kanske? Jag är kort! I know.

vad är det bästa du vet?
Svar: Det bästa jag vet. Kärlek. Det kan vara kärlek till en kille, ett syskon, föräldrar, vänner, vad som helst. Eller veta att jag har lyckats, att jag kan vara stolt över mig själv. Eller andra!

vad har du fobi för?

Svar: Det absolut värsta jag vet är hajar! Jag är otroligt rädd för hajar. Helt sjukt!

Har du gjort din design sjävl? :)

Svar: Ja det har jag :)

Vad önskar du dig i julklapp och vad kommer du göra nästa sommar? :)
Svar: Jag önskar mig faktiskt inte något speciellt. Mest pengar så jag kan handla vad jag vill! Men lite önskar jag mig, t ex en ny data (även om jag redan har 3 stycken, haha!), ett gymkort eftersom jag har tagit ett uppehåll från fotbollen. Önskar mig faktiskt inget mer än så länge!

hur långt har du gått med en kille?

Svar: Haha.. Strulat och lite sådana där saker ni vet..... Haha!

är det ditt naturliga hår?

Svar: Nej det är det inte.

vad fick dig att börja blogga?
Svar: Tyckte det verkade roligt, att få kunna skriva av sig när man ville. Och sen hade många andra också blogg, så jag tänkte varför inte?

Hur kan du vara så söt?:)

Svar: Vad söt du är! Jag tycker inte jag är speciellt söt. Men tack! :)

Vem är din favorit bland "storbloggarna"?

Svar: Har några stycken. isabelles.nu, kenzas.se, sarahtjulander.blogg.se (kanske inte storblogg, men bra) och lite andra!

Varför börja du blogga?

Svar: Kolla lite längre upp så har jag svarat där!

Varför ser du så bra ut? :D

Svar: Som sagt, jag tycker inte jag är speciellt söt. Men tack så mycket! :)

Hur skulle du beskriva dig själv?
Svar: Åh gud, förlåt. Men jag kan inte svara på sådana frågor! Förlåt. :(

Vad har du för planer för framtiden?
Svar: Har inga planer direkt. Jag vill definitivt vara kär, jag vill jobba som fotograf eller jobba inom mode utomlands.

Har du någon förebild, vem isåfall?
Svar: David Beckham har varit min förebild sedan jag var liten.

Har du något bra tips för att få håret att växa fort?

Svar: Nej, inte direkt. Det är bara att låta det växa! Håll inte på att ta sådana piller för att håret ska växa snabbare, det är bara att låta det växa.

Skulle inte du kunna börja med att videoblogga?
Svar: Jag har tänkt på det mycket och det är klart jag hade kunnat göra det. Men jag har blivit av med min "vanliga" kamera, min digitalkamera!

hur känns det att vara flummis?

Svar: Haha, det känns otroligt bra Ebba!

vad tycker du om vellinge?
Svar: Jag tycker om vellinge. Men det är väldigt dött! Det finns inte så mycket att göra här. Tyvärr!

ve
t du vad du ska välja på gymnasiet?
Svar: Ja. Antingen media linjen eller något inom mode!

Vilken ålder anser du att man ska förlora oskulden & hur skyddad ska man vara?
Svar: Jag tycker inte det har något med åldern att göra. Jag tycker att man ska ha sex när man är redo för det helt enkelt.

varför sluta du på kunskap?
Svar: Jag slutade för att jag bara sket i skolan totalt när jag gick på kunskap. Men funderar på om det var ett misstag nu, om jag hade kunnat komma in på kunskap igen så hade jag jobbat väldigt mycket för att sedan kunna komma in på den linjen jag vill.

har du någon gång funderat på att bli brunett?
älskar din blogg!
Svar: Ja, det gör jag fortfarande. Jag vill göra någon förändring. Just nu är mitt hår så tråkigt. Så vi får väl se, kanske blir brunett!

var brukar du köpa dina kläder?
Svar: Det är väldigt olika. H&M, Gina Tricot, Zara, Vero Moda och lite andra affärer!

har du löshår elr e det ditt riktiga hår?

Svar: Jag har inget löshår, det är mitt eget hår. :)

kollar du på julklaendern?

Svar: Nej, det gör jag inte.

är du oskuld?

Svar: Personlig fråga enligt mig.

dricker du när du festar?
Svar: Njäe, jag försöker undvika det!

vad använder du för shampoo?
Svar: Öhm, ingen aning faktiskt! Haha :)

vet du något bra ställe där man kan köpa snygga korta klänningar?

Svar: Jag vet inget speciellt ställe, jag brukar kolla runt lite! :) Zara kanske.

du är riktigt fint smal, brukar du träna?
Svar: Jag är långt ifrån smal... Men tack så mycket! Ja det brukar jag.

äter du mycket godis?
Svar: Nej, jag tycker inte om godis. :)

bärätta lite om dina närmaste vänner och din familj skulle vara kul
Okej... Mina närmsta vän är Evelina och hon är helt underbar. Ni skulle bara veta så sjuk den tjejen är alltså. Man kan inte mer än älska henne! Jag har jättebra relation med min mamma, likaså min syster. Jag älskar dom något otroligt mycket. Det gör jag ju med min pappa och min bror också, men jag kommer bättre överens med min mamma! Jag har världens bästa mamma. Hon får mig alltid att må bra, säger alltid dom rätta orden. + att hon är världens ballaste människa, hon är så sjukt glömsk också. Ni förstår verkligen inte hur glömsk hon är! Jag kan ta ett exempel för er, jag fyllde ju år för några dagar sen? Och då hade mormor och morfar gett mamma pengar som mamma sen skulle ge till mig och det var 1 000 kronor, för att inte glömma att hon hade dom så la hon dom hemma hos henne på hennes bord, och sen hade hon såklart glömt det och sett det och tänkt "vad är det för något? äh det är nog ingenting" så hade hon slängt dom! Haha, hon är så jävla go. Gosh, vad jag älskar henne.

vad fin du är!
Tack så mycket! :)

vart gör du header
Svar: Olika program! :)

Hur länge har du bloggat?

Svar: I ungefär ett år och sex månader! :)

sommar eller vinter?

Svar: Sommar!

din//dina bästavänner?
Svar: Evelina, som sagt. Min allra bästa iaf!

vad är det bästa som någonsin hänt dig?

Svar: Jag vet inte riktigt. Kanske när jag gick vidare till Landskrona lägert, i fotboll.

vilken ögonfärg tycker du är finast?( älskar dina blåa fina ögon)
Svar: Jag tycker blå ögonfärg är finast. Tack så mycket! :)

har du någon på g?
Svar: Nej, det har jag inte.

har du något tips på att kunna hålla håret rakt länge efter man plattat det?
Svar: Det gäller att ha en bra plattång för det första!

bästa låten?

Svar: Har ingen favort faktiskt. Men jag kan säga vilken favorit artist jag har, det är Eminem. Han är världens bästa enligt mig! Så jäkla grym.

vem litar du på?

Svar: Min syster, min mamma, evelina, stephanie.

vem av dina vänner är den mest omtänksamma?
Svar: Hanna Persson måste jag nog säga.

är din syster en stor del av ditt liv?

Svar: Ja, det är hon verkligen.

sminkar alltid du dig?

Svar: För det mesta, ja.

hade du kunant komma i mjukis,uppsatt hår & inget smink till skolan?

Svar: Det beror på. Om jag hade gått på kunskapskolan så hade jag absolut inte kunnat göra det. Men den jag går på nu Herrestorp, skulle jag kanske. Man behöver ju inte varit direkt fin i skolan men man behöver ju inte se ut som en uteliggare heller! ;)

hur länge tycker du man bör vara tillsammans innan man har sex om man är 95a och oskuld? :)
Svar: Som sagt, jag tycker man ska vänta tills man känner sig redo! :)

Vad gör du helst på helgerna?

Svar: Festar, eller mysiga hemmakvällar med vänner. :)

vad heter din plattong och är den bra?

Svar: Jag har svarat på det längre upp! :)

Kommentarer
Postat av: ...

det va jag som skrev det om du träna och att du va smal. och jooo du e helt perfect jag esjuukkt svis på din kropp fyfan asså hur tränar du tränar du på gym eller e du hemma och gör situps eller vad gör du ? :)

2010-12-10 @ 22:31:51
Postat av: evelina hansson

love uuuuu<333333333333333333333333333

2010-12-15 @ 16:31:29
URL: http://evelinaahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0