BILDER FRÅN DANMARK


Evelina

Malin och Matilda

Hanna

Haha jag och Evepevvepäronpung

Milla ♥

Jag och Hanna! Så jävla klockren haha

Vi skulle bestämma vilken låt vi skulle sjunga på karioke på invigningen..

Jossan! Haha

Erica gjorde en inbakad fläta på mig

Snygga Josefin!


Hahaha!

Vårt lag är uppe och sjunger! Själv fegade man ur :(

Vi gick till stranden efter invigningen och badade! Jag badade dock inte, tog lite foton.



Sara och Mollsan!

Träffade vääärldens sötaste hund

HAHAHAHAHAHA! SJUKA




Kollade killarnas match! Milla får masage av emily som vi alla fick... Haha awesome

Har varit lite sjuk och har varit hos min mamma så därför har jag inte uppdaterat!! Men nu jävlar grabbar. Här kommer lite bilder! Take caaaaaare.

Magnus <3

Kommentarer
Postat av: LadyUmbrella

Allt bra med dig idag? :)

2010-08-02 @ 21:13:40
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/
Postat av: moa

har du en tatuering på foten? :)

2010-08-12 @ 01:13:41
URL: http://moasimone.blogg.se/
Postat av: elina

jag och några kompisar klickade oss in på din blogg, och fan vad du är lik isabelle strömberg!

jättesöt tjej är du och superbra blogg.

pussar

2010-12-29 @ 22:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0