VILA I FRID, FINASTE AMANDA!


Jag förstår det ännu inte.. I fredags så gick vår finaste amanda ohlsson bort av hjärnhinneinflammation, helt frisk och felfri människa, varför just du? Världens glädjespridare, jag har aldrig sett en ledsen eller negativ amanda! Jag har känt dig hela livet och din familj, du och min syster var bästavänner och ni har umgåts så himla mycket. Jag vill inte inse att detta är sant och kan heller inte göra det, det är så fruktansvärt hemskt allting! Jag hoppas att jag snart ska vakna upp och se att allting bara är en mardröm. Hoppas att du har det bra där uppe nu, med din farmor. Du var världens finaste människa och vi kommer aldrig, aldrig någonsin att glömma dig! När jag tänker på dig så kan jag höra ditt skratt, ditt underbara skratt. Och jag kan inte hålla inne mina tårar när jag skriver detta, inte bara när jag skriver detta, utan när jag också tänker på att du inte finns längre, det gör mig helt förstörd. Du har alltid funnits där för mig, gett mig försmå kläder, alltid ställt upp och varit så himla underbar. Varför är livet så orättvist? Det är så mycket jag vill säg, men det kommer aldrig räcka till med ord. Du spred alltid glädje runt omkring dig. Gud har tagit tillbaka sin finaste ängel. Du vandrade genom livet med ett leende på läpparna, det tänker jag också göra nu, för dig. Jag fick låna en ängel, för ett tag. Jag skulle göra så mycket, så himla mycket för att få tillbaka dig! Vi älskar och saknar dig.

rest in peace, finaste ängel.

-Du är himlens finaste ängel, Amanda. Jag älskar dig!



Kommentarer
Postat av: linnea nilsson

finns.

jag kännde inte hon men ändå blir jag så ledsen och gråter :(<3

love u

2009-09-14 @ 20:56:43
Postat av: Rebecca Sveberg.

Till linnea nilsson: tack hjärtat! love u 2 <3

2009-09-15 @ 07:04:07
URL: http://rebeccasveberg.blogg.se/
Postat av: malin göransson

hjärtat,

du klarar detta. jag älskar dig så himla mycke & jag vet att du e stark.

lev för amanda!

<3

2009-09-15 @ 15:40:04
URL: http://mmalingoransson.blogg.se/
Postat av: Rebecca Sveberg.

Till malin göransson: jag älskar dig också! klart, jag lever för amanda nu<3

2009-09-15 @ 16:48:20
URL: http://rebeccasveberg.blogg.se/
Postat av: amalia

k'nner inte människan, men fyfan vad jag gråter.

fyfan säger jag bara, att livet kan vara så orättvist,

gumman, jag finns här, för varge steg du tar.

älskar dig hjärtat !



r.i.p amanda

och vad jag har märkt så vill jag bara säga att hon verkligen inte kan ha varigt ensam, alla fina vänner runt omkring henne, som är helt förstörda över dehär :'(

2009-09-15 @ 21:11:53
Postat av: Rebecca Sveberg.

Till amalia: :'( älskar dig också och tack! <3

2009-09-16 @ 06:49:07
URL: http://rebeccasveberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0