IDA SOV HOS MIG IGÅR...

Ida sov hos mig igår, vi försov oss, fick fixa oss på 10 minuter, pappa körde oss till skolan, efter skolan stack jag hem och har inte gjort speciellt mycket idag. Haha, lite kort och dåligt om dagen. Har inte gjort mycket idag, just nu dunkar jag lite musik, ska snart ut med hundarna med bror och sen sova eftersom jag ska upp tidigt imorgon. Anyway, imorgon ska jag nog titta på min träning och sen umgås med evelina? Men nu ska jag gå, detta blir det sista inlägget för ikväll. Säger godnatt nu, hörs imr fina läsare&glöm inte att kommentera! ♥

REBECCA SVEBERG, RAKT IGENOM.






SEE YOU TOMORROW, BEAUTI!

Kommentarer
Postat av: ebba hansson

gud vad du är söt :o<3

2009-09-02 @ 19:47:05
Postat av: Rebecca Sveberg.

till ebba hansson: tack så mycket! :D

2009-09-03 @ 06:45:20
URL: http://rebeccasveberg.blogg.se/
Postat av: ellinrniklasson

älskling

forfarande jag älskar din klädstill!

och du är sötast så klart <33

2009-09-03 @ 20:16:07
Postat av: Rebecca Sveberg.

till ellinorniklasson: hjärtat, din klädstil då? älskar den! :D DUDUDUDU ÄR SÖTAST! <33

2009-09-03 @ 20:29:03
URL: http://rebeccasveberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0