GODMORGON, FÖRLÅT FÖR...

Godmorgon! Förlåt för så himla dålig uppdatering igår men hann inte blogga. Efter skolan så stack jag hem pluggade lite, sen stack jag och evelina till sporthallen och tittade på P96 träning, sen kom gabbi, frida och lite senare så kom josse. Sen stack evelina hem, men jag stannade en stund till sen följe hem med josse. När jag kom hem så åt vi, sen så stack jag till sporthallen igen till josse, träffade även typ simon, anna, hanna, ep, dempa, filip och flera. Sen vid nio stack jag josse och lena hem. Det var min dag igår. Nu har jag precis fixat mig, äter frulle och snart ska jag iväg till skolan som vanligt, arghhh.. Iallafall så hörs vi nog efter skolan. ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0