GODMORGON FINA LÄSARE!

Förlåt för att det bara blev ett inlägg igår, men hann inte blogga efter skolan! Kom hem vid tre och sen så körde pappa mig och bror till mamma eftersom vi skulle äta middag där. Senare så såg vi lite film och sånt, vid halv 10 kom pappa och hämta oss igen. Sen när jag kom hem så gick jag och la mig direkt, var så otroligt trött men jag har iallafall fått sova väldigt bra inatt och känner inte mig lika trött som vanligt! Men iallafall, nu har jag precis fixat håret, kläderna och lite frukost. Sen ska jag bara åka till skolan vid halv 8, så vi hörs igen efter skolan! Förresten, så skulle jag ju umgås med amanda idag men det blev inte av så jag får se vad jag hittar på istället. TAKE CARE!!!

"Dagens outfit" bara något mysigt och snyggt, & såklart min favorit färg rosa!

armband

Min "dagens outfit" igår

Kommentarer
Postat av: sandra

vart har du köpt tröjan , den rosa.

jättefin.

skriv på msn , vet inte om jag hittar ditt svar här<3

2009-09-05 @ 18:13:08
URL: http://barasandrah.devote.se
Postat av: Rebecca Sveberg.

Till sandra: Tack så mycket! Den är ifrån gina tricot, kommer jag ihåg det så skriver jag på msn.<3

2009-09-07 @ 13:36:47
URL: http://rebeccasveberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0