ÄR HEMMA HOS PAPPA NU!

Igår åkte jag, mamma och syster & handlade vinterskor till oss! Jag fick två par uggs, ett par svarta & ett par biega(stavning?). Sen åkte vi hem till mamma och bakade kanelsnäckor, hennes är världens godaste! Och senare kom pappa och hämtade mig & syster. Och förresten så har jag fått den nya Carolina Gynning perfymen (Kommer bilder sen...) Tack så jättemycket!!!

Men godmorgon. Idag vet jag inte vad jag ska göra förutom ikväll så blir det talangträning. Och imorgon blir det Nova Lund, ohyes b*tches! Hörs snart, gullungar.

Mamma. Du är världens bästa mamma!
Jag klarar mig inte utan dig. Aldrig
/R

Kommentarer
Postat av: ♥

Älskar din stil!! din blogg är skitbra fortsätt såhär :) pussss

2009-10-26 @ 11:02:42
Postat av: Rebecca Sveberg.

Till ♥: Tack så mycket gullunge! Det värmer. :D

2009-10-26 @ 11:28:44
URL: http://rebeccasveberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0