ÅH SÅ TRÖTT!


Jag har världens finaste syster!

Åh så trött! Fest igår ju sen sov vi hos markus med evelina och pontus. Haha så sjukt ball natt! Imorse vid 10 så hämtade evelinas mamma oss hos markus sen stack vi till vår sån invigning för den nya konstgräsplanen. Sjukt drygt! Sen hämtade världens bästa mig på vanningen med hennes moppe och sen drog vi vidare till pia och handlade piggelin & kexchoklad, haha nice. Därefter hem igen också gjorde vi "ostgratinerade nachos". Gosch, vad gott! Just nu sitter jag bara vid datan och håller på att somna. Är så sjukt trött för jag fick typ ingen sömn inatt!
Hör av mig senare för nu ska jag försöka sova en timme eller något! Bye.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad var det för en fest? med alkohol eller?

2009-10-17 @ 16:38:52
Postat av: Rebecca Sveberg.

Till anonym: Jag dricker verkligeeen inte!!! Men nej det var det inte (:

2009-10-17 @ 18:43:47
URL: http://rebeccasveberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

har du kvar det armbandet du fick av mig.?:)))<33

2009-11-18 @ 21:45:15
Postat av: Rebecca Sveberg.

Till pontus (antar jag..): Du, jag har tappat det. Har ingen aning om var det är! Saknar det, använde det varje dag. Skitfint och tack för att jag fick det! Saknar dig<33

2009-11-19 @ 06:53:59
URL: http://rebeccasveberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0