MATCH & UMGÅS

hej bloggen.
jag har inte kunnat blogga på hela tre dagar..
för att vårt internet funkar inte hos mamma&jag har varit där.
fffförlåt, verkligen! men jag ska berätta lite om min dag.
jag har först spelat match imorse med bästa laget.
sista matchen i serien ju. ja, alltså serieseger..
men det var svinigt varmt&kvavt, shit asså.
men alla fortsatte att kämpa & var skitgrymma, verkligen.
efter matchen, duscha&så där sedan hem och fixa sig med bästa evelina.
sen cykla vi hem till henne för att byta om & äta lite.
då kom mogge & jonas, så vi stack till ip med dom.
var där en stund, övertrevligt. sedan hem till eve.
eftersom hon skulle äta, vi var där en stund & sen skulle jag också hem.
<3 puss
min sköna outfit idag..men ignorera mig på bilden för jag ser ut som en potatis, haha. ;)



lite bilder sen idag..jag



evelina- är som hon är men jag älskar henne ändå! ;)


mogge. -ville inte vara med på bild, men jag fick han lite ändå. (a)
jonas- fick ingen bild på honom, tråkisar :(


kommer ett inlägg senare också, antagligen lite bilder sen gårdagen med evelina <3

Kommentarer
Postat av: evelina

hih, jag är som jag är.

du med hjärtat, du är oxå som du är. mihi. men jag älskar dig ändå! (L)

2009-06-21 @ 21:56:57
URL: http://eveliinaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0