elias <3

hej babes! jag & sara kom hem för en stund sedan, har umgåts med elias & markus klockan är 00.06 och vi har nyss beddat ner oss i våra sängar (sara ska sova hos mig) och satt på en film och kränger chips, cola, choklad, mums! men en sak saknas, elias, min elias. <3 så det är väldigt mysigt just nu & imorgon ska jag klippa mig, shit är skitnervös över hur det kommer bli. men vi får ju hoppas på det bästa & snart ska jag färga mitt hår blont igen. elias tycker tydligen jag passar bättre i det också, hihi. men vi hörs imorgon & då får ni en före & efter bild på mitt hår, gosch..men ha det så bra sålänge sötnosar så hörs vi imorgon!
puss

bild på mig & elias, mwihiii. saknar honom redan :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0