GUDS FINASTE ÄNGLAR ♥

djursjukhuset ringde mamma precis och sa att putte ska stanna där inatt igen och dom skulle ringa snart igen. mamma skulle ringa när dom ringt igen, får se vad hon säger då. hoppas att det inte är något allvarligt!! -vi älskar dig putte!

iallfall så åker jag in till mamma idag, vet inte riktigt när. men hon mår jättedåligt & ville ha mig där! och självklart kommer jag då. jag tar antagligen med min dator, eftersom jag har typ inga bilder alls på mammas data. sen vid fem så ska vi titta på en lägenhet, mamma orkar egentligen inte men eftersom hon har lovat mäklaren så måste hon. mormor och morfar ska också kolla på den och det blir antagligen så att vi köper den, mamma har redan tittat på den innan och dom säger att vill hon ha den får hon den! och jag är glad för hennes skull, vi har letat så himla länge ju. jag hör av mig senare, ha det så bra!
vi älskar dig putte över allt annat -det är ju vi tre mot världen!  mamma och putte, guds finaste änglar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0