HAHA, VI ÄR KLOCKRENA!

Blev inget inlägg innan vi stack, men vi spelade ändå bara gh och sen stack vi till träningen. Haha, vi är så jävla klockrena jag & evelina! När vi kom till träningen så var det 5 minuter kvar av den, haha, vi trodde den började halv sju (som vanligt) men nej, den slutade då. Buhu, eftersom vi missade den så ska vi jogga imorgon & sedan spela match. Faktiskt jävligt skönt om jag får säga det själv.. Men iallafall, när jag kom hem så åt vi, mums, sen gjorde jag & syster min packlista till Gothia på söndag, den är inte färdig än men vi fortsätter typ imorgon om vi hinner. By the way, imorgon så ska jag, evelina, mogge & jonas sova i evelinas tält, så jävla nice asså. Massa godis, läsk, mys & så, skitnice och såklart med dom tre bästa också, jag älskar er alla! Men vi hörs senare, ska nog lägga mig snart så jag kommer upp i tid imorgon eftersom mogge, evelina & jonas tycker att jag vaknar jättesent nu för tiden, haha. Vi hörs senare sötnosar, ha det så bra sålänge. chacha♥

foto&redigering: jag

Kommentarer
Postat av: evelina

hha, så blåsta vi är asså!

shit, lite sent att komma när träningen slutar alla bara: en och en halv timme försenad :o :D

hahah. jag älskar dig mmmmmmmmmmmmmest!!!!!!!<3

2009-07-09 @ 08:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0