OM IGÅR

Förlåt för att jag inte bloggade på nästan hela dagen igår, men jag kan berätta om igår. Först så vaknade jag med evelina brevid mig, sen så stack hon hem efter vi hade ätit frukost. Så fixade jag mig sålänge, när jag var färdig så mötte jag upp evelina, pontus och markus. Sedan tog vi bussen in till malmö, kollade lite affärer. Efter det så gick vi till pildammarna där vi skulle se "sommarchansen". Det regna massa så vi köpte sånna regn ponchos, hahahaha fyfan alla kollade på oss eftersom vi inte förstod någonting! Haha, så hemskt roligt. I alla fall, så satt vi där i typ en och en halv timme och sen började det. Det var  tråkigt väder, menmen. När det var slut så stack vi hemmåt. När jag sedan var hemma så satte jag igång en film men jag somnade, för jag var extremt trött! Därför bloggade jag inte igår. Vi hörs senare, ciao

gammal bild på mig



Kommentarer
Postat av: pontushector

tack för igåt,:)<3

2009-07-24 @ 13:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0