INGET INLÄGG ALLS IGÅR...


Ja, ni såg nog att det blev något inlägg igår. Men det var för vi var ju på bakken, haha skitrolig&sjuk dag! 
Men jag ska berätta om igår istället. Jag gick upp vid nio, började göra vid mig. Gick upp och väckte min
syster, sen kom pappa hem med bullar så vi åt frukost tillsammans. Sen fixade jag & syster klart oss,
då körde jag, pappa och syster in till malmö och hämtade upp lotta, alexandra och nicole. Sen så körde
vi in till svågertorp och tog tåget till danmark därifrån, sen så bytade vi tåg så vi kom in till bakken. När vi
väl var framme så köpte vi åkband och sånt, sedan så gick vi och började åka massa. Vi åkte även allt.
Sen vid åtta så åkte vi väl hem, riktigt rolig dag, tack alla! Iallafall idag så har jag inte gjort någonting, jo
jag har solat hela dagen, ska ut och sola nu igen så hörs vi senare och jag finns på mobilen och bilder
från igår kommer nog idag, fast senare. Och sen funderar jag på att flytta tillbaka till devote igen.. CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0