INGET HÖR AV MIG SENARE IGÅR..



Igår blev det inget "hör av mig senare" och jag vet egentligen inte varför men så får det bli ibland ju.
Men det blev ändå en väldigt lyckad dag/kväll/natt, hihi. Det började med som ni vet att jag & evelina
åkte in till stan där malin mötte oss. Sedan så stack vi typ direkt till möllan, kollade lite saker och sen
såg ju malin såklart folketspark så hon var ju tvungen att gå in där, eftersom där är en lekplats, haha
så sjuk människa alltså! Iallafall så stannade vi där en stund, tog lite bilder som kommer att komma
i detta inlägget. Sen så fick vi reda på att ismen tydligen inte skulle sjunga, så då stack vi hem igen.
När jag kom hem så var maten framdukad, och det vi åt tacos! Riktigt gott faktiskt. Sen så kom evelina
eftersom hon skulle sova hos mig inatt igen & vi var så sjukt trötta så vi satte igång en film i sängen
och sen så somnade vi & nu sitter jag vid datan medans evelina sover, haha! Hörs, PUSSPUSSPUSS

Bilderna från igår kommer i ett eget inlägg..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0