GODMORGON FININGAR...


Godmorgon finingar, Klockan är halv ett och nu måste jag äta frukost&sedan hoppa direkt in i duschen.
Eftersom vi ska på middag idag hos mormor&morfar, trevligt. Så jag måste snabba mig nu så att jag
hinner bli färdig. Jag har inte varit ute idag, men solen skiner i alla fall. Så vi får hoppas att det inte blir
något regn idag, vi får väl se hur det blir med det. På tisdag ska vi ju på bio och jag vet ännu inte vilken
film vi ska se, själv hade jag ju velat se den här "The Proposal". Jaja, vi får väl se. Men nu ska jag inte
snacka längre för jag ska göra en snabb och god frukost, sedan hoppa direkt in i duschen. Men jag hör
av mig innan jag sticker i alla fall! ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0