FÖRLÅTFÖRLÅTFÖRÅT!


Förlåt verkligen, har blivit väldigt dålig på att uppdatera! Och det ber jag om ursäkt för,
ska försöka att bli bättre sötnosar. Men igår, jag åkte aldrig till höllviken eftersom allt
klyddade sig och till slut var det inte lönt. Istället tittade jag på en film & sen gick jag
la mig. Idag har jag åkt in till höllviken med linnea och evelina, umgicks med pontus,
erik, lina och sen träffade jag min finaste, alltså olivia. Sen vid halv fem stack vi hem
till evelina, jag och evelina, sen hem till mig, hämta pengar, sedan drog vi vidare till
santa lucia och åt middag, pizza mums! Efter vi hade ätit så stack vi hem till mig igen
och packade mina saker, därefter till evelina och nu sitter vi här hos henne & töntar
oss vid våra datorer, jag tog med min data till henne. Bloggar mer senare, absolut!
 Men vi hörs, ha det så bra nu ikväll, för det ska vi ha CIAAAAAAAAAAAAAAAAO
stay update cutie...

Kommentarer
Postat av: evelina

wiie. har kommenterat nu. som du ville. hihhihihiihhihi :D <3

2009-08-01 @ 01:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0