ÄNDRADE PLANER, IGEN..






Ja, ni såg rätt. Ändrade planer, igen. Det är inte speciellt lönt att åka in till höllviken, vara
där i två timmar sen hem igen, äta. Därför blir det såhär att jag äter, med familjen då och
sen kör pappa mig in till höllviken också tar jag bussen hem ikväll. Jag har precis snackat
med amanda och hon tyckte också det blev bättre såhär. Jag har inte kunnat bestämma
mig för vad jag ska ha på mig, men jag tror det blir detta (kommer bild på det). Bara lite
snyggt och enkelt! Nu ska jag dunka lite till musik och sedan äta, därefter blir det hölle.
 Men vi hörs snyggingar, ha det så bra. CIAAAAAAAAAAAAAAAAO 

Kommentarer
Postat av: ebba.

hur fin får man vara?

-jag saknar dig,gumman!

2009-07-30 @ 23:49:44
URL: http://www.ebbbba.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0