KANSKE SÄLEN PÅ JULLOVET!


Min fina kusin och farbror har varit här och ätit middag, och snackat lite skit. Jag fick även två presenter eftersom att jag fyllt år, en märkesjacka & tröja. Skitsnyggt, tack så jättemycket! Och vi kanske ska åka till Sälen nu på jullovet med dom, hyra stuga, och allt! Skiiiiitmysigt. Isåfall blir det jag, amanda, jonas, tisan, alex och pappa. Fan vad nice säger jag bara. Hoppas det blir av! Hur som helst, blev ingen uppdatering eftersom att dom har varit här.

Ha det bra, gott folk. Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: sara

vad är det för märke på din jacka / var hr du köpt den ?

2009-12-16 @ 15:44:24
Postat av: Anonym

fan vilken B blogg

2009-12-16 @ 17:21:49
Postat av: Markus Bengtsson

Finast !:D

2010-02-05 @ 15:59:52
Postat av: Lisa

vilken fin design du har :-)

2010-02-05 @ 16:35:23
URL: http://accessoar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0