PRECIS DUSCHAT..


Kom hem för en stund sedan, har precis duschat. Ska snart smörja in mig med lite
godluktande krämer, mjaou! Sen blir det väl äta lite mat och sedan träffa evelina, jag
har ingen aning om vad vi ska hitta på ikväll, vi får väl ta det som det kommer, hehe.
Vi har haft en väldigt mysig dag på stranden idag, blev ingen båt eftersom det blåste
för mycket men det var väldigt varm i havet så det var riktigt nice! Det var inte bara jag
och evelina där, vi umgicks eller vad man ska säga, med min finaste vän olivia, lollo,
amanda och lite senare kom även elvira, eddie, max och axel. Så vi blev lite fler helt
enkelt, riktigt rolig och härlig dag! Nu sitter jag bara hemma och ruttnar, min älskade
syster fyller år imorgon så blir kanske gäster? Iallafall om det blir fint väder så ska
jag och evelina till stranden, i think. Men vi hörs nog lite senare, puss på er. CIAO

Kommentarer
Postat av: evelina

jag ska ju dela ut viffebladet.. och vi ska samlas 11..

sen tar det en stund. men vi kan väl höras senare när jag kommer hem om du inte ska dela ut.. .<33

2009-08-07 @ 21:06:27
URL: http://eveliinaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0