FÖDELSEDAGSFEST IMORGON..


Idag har jag inte gjort alls mycket, jag har städat lite grann & snart ska jag nog ta och
fortsätta med det. Imorgon blir det födelsedagsfest för sis, jag älskar att vara finklädd!
Hihi, idag skulle jag egentligen umgås med evelina men det blir inte riktigt så och ist
vet jag faktiskt inte vad jag ska göra, hittar väl på något. Kanske blir det sola lite idag,
det blåser rätt mycket men det är ändå 24 grader så ja, man måste ju passa på nu
i slutet. Snart börjar ju skolan också, ska bli roligt att träffa alla saknade personer
men skittråkigt att börja plugga och sånt skit igen. I alla fall, på torsdag ska jag
nog träffa kevin<3 en stund i trelleborg, sen på fredag åker jag till mamma ju.
Nu ska jag sätta på musik på hög volym medans jag städer lite. Ha det fint!

TA HAND OM ER

Kommentarer
Postat av: malin.

riktigt fin blogg hjärtat.(: <3

2009-08-11 @ 17:52:43
URL: http://mmalingoransson.blogg.se/
Postat av: Rebecca Sveberg.

Malin: Tack så jättemycket älskling, det värmer. :D

2009-08-11 @ 18:01:47
URL: http://rebeccasveberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

för det första så är det en riktigt fin blogg, och för det andra så har jag en fråga om hur du gör så att allt är grått och bara tröjan är i den "riktiga" färgen :PP

2009-08-13 @ 19:54:36
Postat av: Rebecca Sveberg.

Till anonym: tack så mycket, det värmer! :D hehe, jag har gjort det på en hemsida som heter www.picnik.com och där kan du göra lite saker med dina bilder, jag tycker det är en bra hemsida. :D

2009-08-13 @ 20:04:36
URL: http://rebeccasveberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0