BLEV LITE SENT IDAG..


Det blev lite sent inlägg idag, men har faktiskt inte hunnit, syster fyller ju år och allt!
Men jag ska berätta lite om min dag idag. Imorse, klockan ellva så delade jag och
josefin ut viffeblad, väldigt drygt. Efter det så stack jag snabbt hem, fixade mig lite
snabbt och sedan stack jag, syster och pappa till stranden, riktigt mysigt! Syster
& jag badade hela tiden i havet, väldigt länge och det var skithärligt ska jag säga
er. Men iallafall, sen vid halv fem så stack vi och handlade mat och sedan hem
och äta, skitgott! Inbakad fläskfileeeeee... Och nu har jag tagit lite bilder som
jag kommer att lägga upp på bloggen imorgon, så jag säger bara, STAY UPDATE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0