BACK ON TRACK,

väldigt oseriös bild....

Har ni haft det bra? Förlåt för dålig uppdatering men jag har faktiskt inte hunnit med
det eftersom jag/vi har haft fullt upp och internetet har inte funkat då&då, så ja men ja
nu är jag hemma hos pappa igen, kom hem för någon timme sedan. Vi har haft jätte
trevligt hemma hos mamma desa fyra dagarna, enligt mig iallafall! Idag har vi legat
och schtekt på stranden med mamma, evelina & putte, jag hoppas jag har fått färg.
Det behövs, jag vill bara bli BRUN BRUN BRUN! Man får ju passa på när det väl är fint
värder ute, hihi. Om det blir fint väder imorgon så ska jag, evelina och pappa ut med
pappas båt och schteka lite och köra runt lite, nice som fan! Träffa massa folk isf då
också antagligen, hoppashoppashoppas att det blir fint väder. Dom har sagt att det
ska bli det iallafall, men kan man lita på dom...nej? Aja, får se ju. Nu ska jag sluta
skriva och fixa, sedan bara sova för jag är helt slut! Hörs imorgon, massa kramar!
CIAO

Kommentarer
Postat av: josefin :D§

hej gumman!

jag älskar din blogg! & dig förstås!§

kolla vad jag gjort på min blogg!!:D

det börjar på lös och slutar på naglar :D:D

thihihi §§§§

2009-08-07 @ 00:10:55
URL: http://www.brunettjosefin.devote.se
Postat av: Rebecca Sveberg.

Hej hjärtat! Jag såg det, jättefint verkligen!!!! :D:D

Jag älskar dig blogg också och ddddig!! hihi <3<3

2009-08-07 @ 09:15:52
URL: http://rebeccasveberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0