SVAR

Postat av: Isabella
Vem är det? :)
Svar: Jag antar att du menar vem det är på den bilden när det snöar, på en kille som bär en tjej eller ni fattar. Jag har ingen aning om vem det är, haha. Jag går in på en viss sida och hittar massa kärleksbilder som jag blir helt kär i, hehe. :)

Postat av: Anonym
Var kmr linnet ifrån? :)
Svar: Han/hon (haha) menar det svarta linnet där det står typ spansk text eller något på. Den kommer ifrån gina tricot, men det var dock ett bra tag sedan den är köpt tyvärr!

Postat av: Anonym
var kommer 'skjortan' ifrån?

svara gärna i ett inlägg! :D
PS. du är jätte söt
Svar: Skjortan kommer ifrån gina tricot, ett tag sedan den är köpt också men det skadar inte att kolla! Aw, tack så mycket. :D

Postat av: Anonym
var hittar man den tröjan med "love" och hur mycket kostar den :)
Svar: Den kommer ifrån Weekday om jag inte har helt fel för mig, kommer tyvärr inte ihåg hur mycket den kostade! Men jag har för mig att den var på rea på hemsidan så gå in och kolla där. :)

Postat av: Lisa
Jag har en fråga som jag hoppas att du kan göra ett inlägg om, frågan lyder såhär: Om du hade fått välja VAD du ville från Hm vad skulle det då vara?

Svar: Tuff fråga haha, hade tagit allting! Men om jag bara hade fått välja en sak (?) så är jag så tråkig (jag vet) så att jag väljer skor. Men dom är ju så jäkla snygga!! Eller vad tycker ni?!


Postat av: Johanna
Var kommer den stickade gröna tröjan ifrån? :)
Svar: Den är också från Weekday! :)

Nu orkar jag inte ta fler frågor för ikväll! Men fråga på bara. Nu måste jag göra lite matte, hörs senare. Hugs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0