I LOVE YOU

Jag är lite deprimerad.. Fick precis reda på en sak! Jag älskar dig. Du är något utan det bästa jag vet. Jag stöttar dig, det vet du om. Det är lång tid tills dess, vi kommer ha superkul tillsammans tills dess, men tiden går också så himla fort. Du som är så lik mig, varje gång du möter min blick så vet jag vem jag är. Man måste ta vara på det man har, för innan man vet ordet av det så kan det vara borta. Jag älskar dig och står vid din sida alltid, oavsett vad. Mitt hjärta, min bästis! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

är det hon venndela eller evelina som det är om? fin blogg

2011-01-19 @ 22:34:11
Postat av: Jelena

Oj, vad är det som har hänt :(?

2011-01-20 @ 12:15:34
Postat av: lovis

vendela? :( <3

2011-01-27 @ 19:42:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0