MORNING


Förtvivlad tjej? Haha!

Ska jag säga hej eller godmorgon, för det är ju inte direkt morgon haha! Hur som helst, hatar ni inte också söndagar? Jag hatar den där känslan man får på söndagar när man har haft hela dagen för sig själv och det har varit toppen också får man den tanken att man ska till skolan nästa dag så det förstör hela kvällen :( Hehe. Iallafall, idag ska jag bara plugga hela dagen vilket inte gör saken bättre. Jonte ville träffas också, kanske träffar han en stund? Orkar inte plugga heela dagen, blir så uttråkad. Jag ska plugga för att jag har prov imorgon i HKK, vem fan sätter ett prov på en måndag? Åhh... Jaja. Vi hörs senare! Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0