HEJ FINISAR.

JAG ÄLSKAR ER! Bilder från Gothia 2009... Så mycket kärklek!


Bild på mig och min bästavän amanda, min saknad. :$ Jag älskar henne mest.
Gammal bild..

HEJ FINISAR. Jag har precis kommit ut från duschen. Har nyss spelat cup och vi kom till semifinal. Alla kämpade och spelade jättebra! Jag älskar er alla tjejer. Pappa har precis kommit hem så vi ska väl antagligen börja med maten nu. Sen blir det väl vänner ikväll om jag orkar för jag har extremt ont i mina vader sen cupen!

Imorgon har vi studiedag och på tisdag har vi hemstudiedag (För er som inte vet vad det är så är det att man jobbar hemma..) Så imorgon ska jag umgås med min saknade bästavän amanda som jag träffade idag. Sjukt nice & jag älskar henne så himla mycket! Vi hörs snart igen, mina fina läsare. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0