NYSS KOMMIT HEM!


Nyss kommit hem ifrån att ha varit ute med mina fina bästavän evelina, vi har tagit lite bilder och sånt.
Haha, vi är översjuka! Fy fan, vad roligt det var, bara evelina som förstår. Jag både ramlade med min
cykel av ett litet kaninhål, hade en blomma i håret så kommer en hummla, hahaha jag blev så sjukt
 rädd och evelina bara asgarvade medans jag var skiträdd att hummlan skulle bränna mig, haha så
sjuka! Men nu är jag i alla fall hemma, och nu ska jag sätta på filmen "Daddy daycare". Shit, jag har
glömt att säga att det blir ändrade planer imorgon, vi skulle ju egentligen se bio som jag har sett
framemot men eftersom min pappas flickvän fyller år idag så ska jag, alexandra, nicole, syster, lotta
och pappa till bakken i danmark, skitkul! För er som undrar vad det är, så är det ett tivoli i danmark.
Men nu ska jag bara se filmen sen lägga mig för jag ska upp tidigt imorgon och fixa mig & sådant,
det sista inlägget för ikväll också, jag hade tänkt stänga av datorn nu. Så vi hörs imorgon finaungar!

Kommentarer
Postat av: evelina

hahaha. sjukt roligt asså!

jag bara asgarvade när du ramlade, så klumpigt&när en humla kom&när vi videoblogga. hihhi. älskar dig mest bv.<333333

2009-07-28 @ 09:20:56
Postat av: evelina

hahah. så jävla kul alltså.

asgarva åt allt. hih. älskar dig mest bv. <33333

2009-07-28 @ 09:22:27
Postat av: evelina

haha oj. det kom två gånger. trodde inte att det hade kommit fram. hiihhihihihihi :D <3

2009-07-28 @ 09:23:14
Postat av: Anonym

vrf lägger ni inte in videobloggarna? :)))))))

2009-07-28 @ 10:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0