VAKNADE UPP BREVID MIN FINA BÄSTAVÄN

Efter matchen igår så hann jag inte blogga för jag hade så brottom. När vi hade spelat så duschade vi och sånt där, sen så körde jag, pappa & lotta till malmö för att äta på kinaresturangen men dom hade stängt så vi körde till Vagabond och åt där istället, åh mums så gott det var!!! Riktigt gott, men iallafall. Efter vi hade ätit så stack vi och lämnade lotta hemma hos henne och direkt därefter hem igen och då fixade jag mig och packade så snabbt jag kunde och sedan stack jag till evelina och så tältade vi, vaknade brevid henne vid ens sida också, vi två låg i en sovsäck haha! Sen stack jag och evelina till ica för att handla bullar till frukost, mums. Och efter det så stack jag hem, men tack för den dagen&natten, verkligen. jag älskar dig! Men iallafall, vidare till idag. Efter jag kom hem från ica med evelina så städade jag & syster våra garderober även tränings. Åh, sjukt jobbigt faktiskt men nu är jag äntligen färdig, har typ tagit mig fyra timmar minst. Men nu sittter jag här och snart ska jag gå in och ta en varm & skön dusch och därefter fixa mig och allt sen kommer farmor&tommy, så ska vi äta middag och sen ska vi typ få våra saker som farmor köpt till oss från Spanien. Förresten, i övermorgon åker vi till gothia och ska spela, ohyes!!!! så ni får klara er utan mig i en vecka. Och imorgon måste jag packa allting som jag ska ha med mig, kaos..Men vi hörs senare, ha det så bra sålänge. chacha♥

bild på mig i västra hamnen, jätteful på mig men jag älskar bakrunden + att jag har bildbrist!!



Kommentarer
Postat av: evelina

jag älskar dig fina bästavän.

mysigt att sova, kallt att cykla, ont i magen av att vakna & kramp i benen av att dela en trång sovsäck, men hihi. mysigt vad man än gör med dig i närheten! <33333

2009-07-10 @ 19:42:37
URL: http://eveliinaa.devote.se
Postat av: loviis

shiit!!, så sjukt söt gumman (LL', miss u :'(

2009-07-18 @ 20:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0