GODMORGON!



Bild 1: Har jag tagit
Bild 2: Jag

Godmorgon! Ingen uppdatering igår eftersom att jag fyllde år. Hade en jävligt bra födelsedag! Tack för allting, mamma, pappa och alla andra. Mest fick jag pengar och lite kläder, men jag vill helst ha pengar för då kan jag handla vad jag vill ju. Så får väl ta en dag och sticka ut och shoppa loss! Haha.

Hur som helst, nu har jag precis fixat mig. Evelina är i Stockholm så jag tar bussen själv, om inte lennart är där, hihi. Ska snart sticka. Vi hörs efter skolan! Och då kommer det en överraskning, så stay update!
Ciao

Kommentarer
Postat av: kort

Underbara bilder du tagit =)

2009-12-08 @ 21:02:04
URL: http://kort.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0