OUTFIT OF THE DAY







Hej! Kom hem från skolan för kanske 40 minuter eller något sedan. Rubriken säger ganska mycket, outfit of the day! Vad tycks? :) Ikväll blir det festa med älsklings tjejerna, hell yeah. Taggataggatagga!!! Hur som helst, nu ska jag hoppa in i duschen och efter det måste jag välja ut några kläder till ikväll, med några menar jag ca 20 plagg, kan aldrig bestämma mig så jag tar med mig väldigt mycket kläder haha! Jaja, får se vad det blir. Efter inatt så sover vi tjejer hos hanna, så himla mysigt. Imorgon har jag ingen aning om vad jag ska göra, sova antar jag haha. På söndag ska jag iallafall handla matsäck och sånt till måndag med hanna, josefin, amanda och jessica för på måndag så åker vi till Vallåsen för att åka skidor, asnajs! Hur som helst, vi hörs senare. Ha en awesome kväll, för det ska fan jag ha. :D Hugs.

Kommentarer
Postat av: erica

jag kan fixa den i veckan , den är klar ska ju bara sätta in den :)

2011-01-30 @ 21:34:24
URL: http://ewiica.blogg.se/
Postat av: Vendela johansson

Jätte fin outfit, vart har du köpt blusen

2011-02-12 @ 18:40:22
URL: http://vendelachantelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0