BLOGGTORKA





Godmorgon! Jag har bloggtorka big time. Vet inte vad jag ska blogga om, jag känner inte för att blogga, äh vafan... Får väl försöka! Idag ska jag antingen till stan eller se match med hanna, ska jag se match så ville simon att jag skulle fota så jag har bytat till det större objektivet nu så det blir bättre! Men jag vill till stan i detta underbara vädret, solen skiner ju helt underbart. Vill bära mina solbrillor, skinnjacka och en promenad i västra hamnen med en chai latte i min hand hade inte suttit helt fel. Oh, fan vad sugen jag blir på det nu! Får höra med hanna vad hon vill göra. Puss!

Kommentarer
Postat av: Vendela johansson

haha, gumman saknar tiderna i gamleby, tråkigt att vi inte kommer göra om det, det lät dystert.

;) Saknardig

2011-02-12 @ 18:30:57
URL: http://vendelachantelle.blogg.se/
Postat av: joanna

omg ja det var det :(

2011-02-12 @ 20:57:58
URL: http://jofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0