GAH, VAD DÅLIG JAG HAR BLIVIT..

Gah, vad dålig jag har blivit på att uppdatera! Ja, det har jag verkligen. Igår blev det ingen uppdatering efter träningen, hoppade direkt in i duschen när jag kom hem och sen sätta på mig myskläder och titta på IDOL med pappa och sis, mysigt! Sen så tittade jag lite på en film sen gick jag och la mig direkt. Och till idag, ingen skola för min del är så himla förkyld och har ont i halsen! Så ska försöka jobba lite hemma så jag kan redovisa när jag kommer tillbaka, och om jag är bättre imorgon så ska jag till skolan då. Just nu äter jag frukost med sis, massa goda ostbullar. Mums, låter gott huh? Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, kanske plugga lite? Gosch, hate it! Eftersom jag är hemma så blir det nog rätt mycket uppdatering, ohyes! Har inga nya bilder, ska skaffa nya..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0