TACK SÅ MYCKET, ERIKA!!!

Före:


Efter:


Som ni ser så har Erika fixat min design igen, jag är jättenöjd och vill säga tacktacktack! Vad tycker ni mina fina läsare om den nya designen?

Min dag: Jag har varit hemma ifrån skolan idag, har haft huvudvärk, ont i magen, nacken och mera! Det har dock blivit mycket bättre, är bara så sjutk trött nu. Det var därför uppdatering var så dålig igår och även idag. Jag måste stanna hemma hela dagen idag, för att vila mig. Men imorgon ska jag nog till skolan igen, fredag imorgon wiihooo! Ska till en stuga i Småland imorgon med min fina vän Caroline och stannar där till söndag, så måste packa idag. Ska bli sjukt mysigt och trevligt, kommer bli mycket bilder antagligen när jag kommer hem. Men vi hörs senare. CIAAAAAAAAAAAAAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0