HEMMA!

Hello cuties! Är hemma nu och har varit ett tag. (Evelina babe skulle ringa mig när hon kom hem från skolan, men det har hon inte. Så ring mig när du ser detta!) För Evelina ska sova hos mig inatt. Klockan 9 till 10 ikväll ska jag träna talangträning. Eve ska låna kläder och sånt av mig till imorgon, eftersom då är det den "festsaken" och wille, jag, didde, erik, ida, vendela och andra ska stå i cafèt och sånt. Kommer bli asball! Vi måste ha på oss lite fina kläder, men inte kläning och sånt, haha. Jag tar även med mina kläder, plattång och allting, så fixar jag, evelina, vendela oss efter skolan i skolan för vi hinner inte hem eftersom vi har ph-samtal. Jag har med mig min systemkamera så det kommer komma bilder babes! Men ni får reda på mer senare. Hörs snart mina kära läsare.

William

Kommentarer
Postat av: Evelina Hansson

JAG MÅSTE HA TAG PÅ DIG!! DIN MOBIL KAN MAN INTE RINGA TILL OCH JAG MÅSTE SNACKA, HUR VI SKA GÖRA OCH ALLT, RING MIG DIREKT NÄR DU SER DETTA OM DET SKA BLI NGT AV!! <33

2009-11-16 @ 19:12:28
URL: http://evelinaahansson.blogg.se/
Postat av: Evelina Hansson

JAG MÅSTE HA TAG PÅ DIG!! DIN MOBIL KAN MAN INTE RINGA TILL OCH JAG MÅSTE SNACKA, HUR VI SKA GÖRA OCH ALLT, RING MIG DIREKT NÄR DU SER DETTA OM DET SKA BLI NGT AV!! <33

2009-11-16 @ 19:12:51
URL: http://evelinaahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0