BUHU, MITT HÅR! :o

Hej bloggen! Nu har jag precis kommit hem, inte från frisören utan från stan. Jag hann inte blogga när jag kom hem från frisören för jag skulle direkt till stan med sara då. Men nu är jag hemma iallafall, har inte handlat någonting. Hittade dock en skitfin brun väska på Accent för 299:- eller 399:- men jag hann inte handla den men imorgon så ska jag & pappa lämna in min mobil på lagning eftersom jag har tagit i sönder den så den funkar inte alls och då kanske vi hinner köra inom och handla väskan, för jag älskar den, den är otroligt snygg! Och juste håret, jag tycker verkligen inte om det, gaaahh! Men man vänjer väl sig.. :( Jag vet inte riktigt om jag går ut ikväll om det fortsätter med detta vädert, riktigt tråkigt väder, det ska ju vara jättefint väder på sommaren? Aja, ingenting jag kan göra åt. Snart kommer pappa hem och då ska vi antagligen laga mat, jag är riktigt hungrig nu. Men vi hörs senare bebisar..<3

bild, min outfit idag..

                       


:( hon klippte skit kort! före & efter bild på håret:
 


 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0