nya kläder, härligt som fan!

hej bloggen!
jag har nyss kommit hem ifrån stan & snart ska vi äta tacos, muuums! :)
och jag är faktiskt skitnöjd med mina inköp idag sen stan, tack syster för hjälpen.
efter vi har ätit ska jag nog ut en stund, tror jag.. allting är skittråkigt i vellinge nu!
eftersom evelina är i tyskland & jag saknar henne megamycke! liksom min bästa
så får se hur det blir med det. kanske äter upp min goda ben & jerry's glass oxå.
men vi hörs senare bloggen...
puss

 dagens outfit:


dagens inköp:

Kommentarer
Postat av: ebbbba.

du hade inte tänkt skänka dom nya kläderna?för isåfall kan jag ta dom (a)

skitfin blogg rebecca.

2009-06-23 @ 23:48:52
URL: http://www.ebbbba.devote.se
Postat av: Hanna.

Du har så fina kläder avundsjuk! Kan du inte lägga in var du köpt dem.

2009-07-09 @ 16:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0