EVELINA ÅKER TILL ÅHUS!

Jag har inte hunnit uppdatera imorse. Men min morgon såg ut såhär, vaknade, pratade med evelina, tog på mig några kläder, plattade håret, tuperade uppe, inget smink & sedan stack jag ut och umgicks med evelina ett tag. Eftersom hon åker till Åhus idag och ska vara där över helgen, kommer sakna henne! Men iallafall vi gjorde inte så mycket mer än att cyklade runt. Sen skiljdes vi åt, jag stack hem till mig & hon hem till sig. Och snart kommer mammsi & morfar och hämtar mig. Så ska jag vara hos mamma hela helgen, vet inte riktigt när jag kommer hem till pappa igen med min kamera & min data hänger i väskan även om vi har data hos mamma också men skit samma, jag älskar min bärbara! Vi vet inte om vi får hem putte idag, vi får se. Men vi hoppas allting är bra med honom & att vi får hem honom idag eftersom vi saknar honom så himla mycket & älskar honom ännu mer! Men vi hörs sötnosar, chacha sötnosar! ♥

bild på mig och putte, eftersom jag saknar honom extremt mycke!


bild på min outfit idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0